malayan indie

worldwide indie song collections

indiemalayan.blogspot.com

Bunkface : Situasi

Written by RoundRobin on 10:10 PM

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O dan C/O


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book
  1. 0 comments: Responses to “ Bunkface : Situasi ”

About Us

This weblog is providing you a great collection of indie songs worldwide especially from Malaya. We also providing some punk rock,grunge,rock n roll and some latest songs.Please buy original album if you are interested. We do not encourage you to use it for any illegal media sharing


Want to subscribe?

Subscribe in a reader.